Åby IBK F16 2012/2013.

Engagemang - Motivation - Tålamod!

Sofi Bond - "Ett mål i röven ska och kan lätt ändras till två framåt"

Publicerad 2012-01-27 14:00:00 i Allmänt

Sofi Bond, #13 om sin väldigt lyxiga uppladdning:

-
Idag är det en annorlunda uppladdning på grund av att jag går i skolan till fem... Så dagens matchuppladdning består av spabehandlingar i skolan, mat och eventuellt en powernap i bilen påväg till match.. Haha!

Hur ser din uppladdning ut en mindre "stressig" dag?

-
Det brukar vara min mamma (mamma Bond) som är på mig om att äta rejält med mat innan match. Utan henne så hade jag nog glömt hälften av mina matchsaker i packningen. Men en stadig frukost ska man ha har jag lärt mig... OCH MUSIK!!

Kvällens match då, vad krävs av oss för att ta hem tre poäng?

- Det gäller för oss att gå in med rätt inställning från början. Mer än så finns egentligen inte att säga. Så länge vi inte hänger med huvudet så kommer vi vinna! (ett mål i röven ska och kan lätt ändras till två framåt).


Sofi Bond t.h.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åby IBK F16 2012/2013. Engagemang - Motivation - Tålamod

I våras blev det bestämt att det skulle anmälas fler flicklag till seriespel säsongen 12/13. Flickor 16 och Flickor 15. Här kan ni följa oss på träningar, matcher och andra aktiviteter. Alla mellan åldrarna 95-98 spelar i dessa laget, och bättre sammanhållning får man leta efter! Under hösten kommer tjejerna att delta i både seriespel, SM, DM och övriga cuper såsom t.ex Gothia. Mycket information och resultat kommer att läggas upp här på bloggen, så glöm inte att kika in med jämna mellanrum. Engagemang - Motivation - Tålamod!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela