Åby IBK F16 2012/2013.

Engagemang - Motivation - Tålamod!

Update!

Publicerad 2012-02-01 20:38:32 i Allmänt

Jag vet, jag vet! Det har varit dåligt med uppdatering på bloggen. Men som det är nu är jag glad att jag hinner sova om nätterna. Sammanfattningsvis... det är stressigt just nu! Så idag får ni nöja er med en liten sammanfattning.

Igår, tisdag, var det som vanligt träning. Vi hade återigen äran att ha yngre tjejer med oss på träningen! Fem tjejer från F14 gjorde ett inhopp och det med bravur. Härligt att se Ellen, Moa, Maja, Linda och Isa! På torsdag kommer en ny grupp upp och tränar med oss. Jag har inte hunnit prata med tjejerna om hur det känner om att gå upp och träna med damlaget men jag kan bara tänka mig känslan att som F14- tjej få möjligheten att träna med seniorerna ;)

Tisdagens träning började med löpövningar, det är viktigt att hålla flåset upp! Därefter körde vi skott och avslutade med uppspelsövningar innan spel. Överlag en bra & härlig träning! Självklart med mycket skratt :D

Imorgon, torsdag väntar sista träningen innan lördagens hemma match!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åby IBK F16 2012/2013. Engagemang - Motivation - Tålamod

I våras blev det bestämt att det skulle anmälas fler flicklag till seriespel säsongen 12/13. Flickor 16 och Flickor 15. Här kan ni följa oss på träningar, matcher och andra aktiviteter. Alla mellan åldrarna 95-98 spelar i dessa laget, och bättre sammanhållning får man leta efter! Under hösten kommer tjejerna att delta i både seriespel, SM, DM och övriga cuper såsom t.ex Gothia. Mycket information och resultat kommer att läggas upp här på bloggen, så glöm inte att kika in med jämna mellanrum. Engagemang - Motivation - Tålamod!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela