Åby IBK F16 2012/2013.

Engagemang - Motivation - Tålamod!

Hälsan först

Publicerad 2012-02-09 18:59:42 i Träning

Om fyrtio minuter börjar kvällens träning och jag är extremt arg eftersom jag  inte kan vara med... Någon bacill i kroppen, ett jävligt knä och blablabla. Alltid ska det vara något! Men som den Åbydam jag är så vänder jag negativt till positivt och tänker att jag istället kan ta roliga bilder att bjuda er på senare ikväll! Träning javisst, men hälsan måste få gå först. Det är vi väldigt noga med i laget. Ingen tränar sjuk! Men eftersom vi har en så härlig sammanhållning i laget så brukar vi alltid komma ner för att hälsa och snacka lite skit. Även om man inte kan vara med på plan kan man alltid vara med bredvid. Puscha & peppa & dela den härliga gemenskapen! Att visa att man bryr sig om laget och till varje pris vill delta i den mån man kan är viktigt för lagkänslan.

Engagemang är receptet på framgång i ett lag!



Mot framgången! Vi Åbydamer hjälper varandra att utvecklas. Vi puschar alla för att nå vår maximala prestationsförmåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åby IBK F16 2012/2013. Engagemang - Motivation - Tålamod

I våras blev det bestämt att det skulle anmälas fler flicklag till seriespel säsongen 12/13. Flickor 16 och Flickor 15. Här kan ni följa oss på träningar, matcher och andra aktiviteter. Alla mellan åldrarna 95-98 spelar i dessa laget, och bättre sammanhållning får man leta efter! Under hösten kommer tjejerna att delta i både seriespel, SM, DM och övriga cuper såsom t.ex Gothia. Mycket information och resultat kommer att läggas upp här på bloggen, så glöm inte att kika in med jämna mellanrum. Engagemang - Motivation - Tålamod!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela