Åby IBK F16 2012/2013.

Engagemang - Motivation - Tålamod!

Pettersson om första träningen efter operationen!

Publicerad 2011-10-28 11:52:05 i Allmänt

Vi tar oss en lite pratstund och ställer tre snabba frågor till Jessica Pettersson för att höra om hennes första träning efter operationen.

Hur kändes träningen igår? Upplevde du att du tappat mycket?
- Den kändes mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Inte så mycket som jag trodde, det märktes mest på konditionen.

Hur ser du på fortsättningen?
- Försöker jag bara att ta det lugnt & följer mina träningsövningar & går av när jag får ont så kommer jag vara tillbaka ganska snart igen. Jag känner inte av något i handleden idag & då körde jag på rätt bra på träningen igår ändå.

Tror du att du kommer vara spelklar till mötet mot FCH?
- Som det kändes på träningen igår kändes det riktigt bra. Men jag får se hur det känns på tisdag, om jag kan gå för fullt då hoppas jag givetvis att Stefan tar ut mig till matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åby IBK F16 2012/2013. Engagemang - Motivation - Tålamod

I våras blev det bestämt att det skulle anmälas fler flicklag till seriespel säsongen 12/13. Flickor 16 och Flickor 15. Här kan ni följa oss på träningar, matcher och andra aktiviteter. Alla mellan åldrarna 95-98 spelar i dessa laget, och bättre sammanhållning får man leta efter! Under hösten kommer tjejerna att delta i både seriespel, SM, DM och övriga cuper såsom t.ex Gothia. Mycket information och resultat kommer att läggas upp här på bloggen, så glöm inte att kika in med jämna mellanrum. Engagemang - Motivation - Tålamod!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela