Åby IBK F16 2012/2013.

Engagemang - Motivation - Tålamod!

Ny skrivare till Åbydamernas blogg efterfrågas!

Publicerad 2011-12-21 08:49:48 i Allmänt

Nu har jag haft den äran att vara bloggskrivare i snart en halv säsong. Jag startade upp denna bloggen på nytt för att våra supporters och andra skulle kunna följa oss och vår utveckling säsongen 2011/2012.
Vi har gått från noll läsare till att bloggen till och med fått en plats på svenska innebandyförbundets sida, vilket gör mig stolt och glad i hjärtat.

Då jag har många andra utmaningar i mitt liv som händer just nu, så har jag tagit beslutet att lämna över bloggen i någon annans ansvar. Är det någon som känner sig nyfiken och intresserad så är de bara att höra av sig till mig. Tveka inte, du kommer få fullt stöd och jag lär dig designupplägget och annat som du behöver för att kunna vara så kreativ som möjligt.


Tack för att ni varit så trogna och följt bloggen, varje dag. Jag tvivlar inte på att min nästa gör det lika bra, så stanna kvar.  Det kan även vara trevligt med ett nytt perspektiv. Åbydamerna har mycket kvar att bjuda på!  


  Varma Hälsningar // Catrin K

Kommentarer

Postat av: Bloggföljare

Publicerad 2011-12-21 08:57:21

Är detta sant,,? jag följer bloggen varje dag och det väldigt synd att du ska sluta med att skriva!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åby IBK F16 2012/2013. Engagemang - Motivation - Tålamod

I våras blev det bestämt att det skulle anmälas fler flicklag till seriespel säsongen 12/13. Flickor 16 och Flickor 15. Här kan ni följa oss på träningar, matcher och andra aktiviteter. Alla mellan åldrarna 95-98 spelar i dessa laget, och bättre sammanhållning får man leta efter! Under hösten kommer tjejerna att delta i både seriespel, SM, DM och övriga cuper såsom t.ex Gothia. Mycket information och resultat kommer att läggas upp här på bloggen, så glöm inte att kika in med jämna mellanrum. Engagemang - Motivation - Tålamod!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela